Kapadokya Düğün Sonrası Dış Çekim Fotoğrafları

Afifa ve Shakho Gürcistan’dan Kapadokya düğün sonrası dış çekim fotoğrafları için Türkiye’yi seçen bir çiftim. Tiflis’deki düğünlerinden hemen sonra balayı lokasyonu olarak Türkiye’ye gelmişler. Konaklama için de Ürgüp Mustafa Cappadocia Resort’u tercih etmişler. Yazının devamını fotoğrafların altında bulabilirsiniz…

Yaklaşık 3 saat süren bir dış çekim yaptık çiftimizle. Önce sabah 05:45 de otellerinde buluştuk ve hiç vakit kaybetmeden doğruca Göreme’ye hareket ettik. Balonların kalkış yaptığı ana alan benim en sevdiğm başlangıç noktası. Buranın sabah manzarası görülmeye değer. Gün doğmadan hemen önce koyu mavi ve turuncunun tonları ile renklenen gökyüzünde rengarenk balonlar süzülmeye başlıyor. Harika bir bahar havasında balonların keyfini çıkardık burada.

Aşk Vadisi

Ardından Aşk Vadisi yolunda filizlenmiş yeşil buğday tarlalarında mola verdik. Sadece Nisan ve Mayıs aylarında gördüğümüz bu yeşil fonu kullanmasak olmazdı. Üstelik balonlar da tam yerindeydi fonumuzda. Dahasonra Aşk Vadisi’ni tepeden gören manzara noktasına çıktık. Burası sabah saatlerinde aslında oldukça kalabalık oluyor. Sebebi ise gün doğumunu en güzel izleebildiğiniz nokta olması. Fondaki Kızılkayalar’ın tam ortasından doğan güneşe, sıcak hava balonları eşlik ediyorlar.

Sondan bir önceki durağımız ise Aşk Vadisinin içiydi. Burada peri bacaları, mağaralar ve kayalıklara bu sefer yemyeşil çimler de eklenmşti. Sabah nemli olmasına rağmen çiftimiz bu çimenlere otutup keyfini çıkarmadan yapamadılar. Üstelik hala balonlar havadaydı. Bunun altını çizmemin sebebi havada toplam yaklaşık 2 saat boyunca görebilmemiz. O da sadece gün doğumunda. Bir çok müşterim tüm gün boyunca balonların uçtuğunu düşünüyor ancak öyle değil. Sadece rüzgarın ideal olduğu gün batımı ve hemen sonrasında uçuş için ideal koşullar oluşuyor genelde.

Balonlar yere indikten sonra otele dönmeden önce çiftimizle son olarak kısa bir mağara – kilise çekimi de yapmayı ihmal etmedik. Sevgili Afifa ve Shakho’ya beni tercih ettikleri için çok teşekkür ediyorum. Sonsuz mutluluklar diliyorum.