Fotograf Cekim Mekanları Turu Istanbul ve Kapadokya

Leilei ve Yi, Çin’in Pekin şehrinde yaşayan evli bir çift. Düğün sonrası fotoğraf çekimi için Türkiye’ye gelmeye karar vermişler. Çekim öncesi email ve whatsapp üzerinden detayları belirledik. Saç ve makyaj tarzını netleştirdik. Kıyafet alternatifi olarak da 4 ayrı kombin belirledik.

Yazının devamını fotoğrafların altında bulabilirsiniz… Fotograf Cekim Mekanları Turu Istanbul ve Kapadokya.

fotograf cekim mekanlari turu istanbul ve kapadokya kis
Chinese couple photoshoot in turkey cappadocia

İlk çekim İstanbul’daydı. Çekim sabahı çiftin kaldığı W Istanbul Hotel’de buluştuk. Yağmurlu ve soğuk bir Ocak günüydü ama Leilei ve Yi gerçekten oldukça dirençli ve neşeliydi. Sanırım havayı kendi sıcaklıkları ısıttı. Ortaköy meydanında başladık çekime, oradan Karaköy barlar sokağı turu ile devam ettik. Karaköy Meydan ve Galata Köprüsü sonrası biraz eski şehirde dolaştık ve W Hotel’e geri döndük. Hotel içinde de çekim yapmayı ihmal etmedik elbette.

Aynı gün akşamı uçakla hep beraber Kapadokya’ya geçtik. Balon uçuşları hava muhalefeti sebebiyle iptal edildiğinden gün doğumu ile başlamadık bu sefer çekime. Aşk Vadisi, Göreme, Paşabağları ve Güvercinlik Vadisi ile devam ettik çekime, ta ki dolu fırtınasına tutulana kadar sürdürdük çekimi. Ardından otellerimize dönüp akşam yemeği için buluşup harika Kapadokya şarapları eşliğinde 2 günlük çekimimizi kutladık.

Leilei ve Yi gerçekten çok mütevazi, iyi kalpli ve neşeli bir çift. Ben çok keyif aldım. Yazdıkları yorumlardan bunun karşılıklı olduğunu görmek beni ayrıca mutlu etti. Kendilerine bir ömür mululuk ve keyifli bir yaşam diliyorum.