Kibris Tatlisu Plaj Dugunu

Sevgili Lucy ve Liam İngiltere, County Durham’da yaşayan bir çiftim. Lucy’lerin Kıbrıs Tatlısu da bir yazlığı var deniz kenarında. Kıbrıs’ı da çok seviyorlar ve düğün için de burayı seçmişler. Yaklaşık 20 kişilik bir davetli grubu ile birlikte hem tatil hem de düğün gününün keyfini çıkarmak için gelmişler adaya. “Kibris Tatlisu Plaj Dugunu” yazısının devamını fotoğrafların altında bulabilirsiniz…

İlk olarak düğün günü sabahı sevgili Lucy ile Girne de Anna Unique Nails and Hair Salon’da buluştuk saç ve makyaj için. Aslında uzun bir rota söz konusu idi. Girne’den Tatlısu’ya oradan da Bellapais’e geçecektik. Hazırlıktan sonra Lucy ile birlikte Tatlısu’daki Sea Terra Bay sitesine doğru yola çıktık. Önce etrafı keşfettik sevgili Liam ile. Ardından nikahın kıyılacağı sitenin hemen ön tarafındaki ufak koyda hazırlıklar başlamıştı. Açıkcası burası gerçekten plaj nikahı için harika bir fikirdi. Etrafta kimselerin olmadığı özel bir koy, kayaların arasından uzanan tertemiz Akdeniz ve muhteşem bir gün batımı.

Tatlısu’daki Gizli Koy

Keşif sonrası evdeki hazırlıklara başladık. Tüm aile aile ile evde ve bahçede vakit geçirdik bir taraftan. Lucy ve Liam’ı giydirdikten sonra nikah alanına doğru yürüyüşe geçtik. Yaklaşık bir saat boyunca buradaydık. Önce davetliler yerlerini aldı. Ardından Liam gelip nikah tagının önünde beklemeye başladı. Sonra Lucy abisinin eşliğinde nikah alanına geldi. Bir taraftan Lucy’nin babası da kumsal yolu tekerlekli sandalye için uygun olmadığından nikah alanının tepesindeki noktada yerini aldı.

Bu arada nikah alanını bir çok açıdan fotoğraflama imkanım oldu. Özellikle alanın arkasındaki ve önündeki kayalara tırmanıp geniş açı çekme şansımın olması beni çok heyecanlandırdı. Nikah sonrası kumsalda hatta denizin içinde kısa bir dış çekim yapma şansı da buldum. Hemen ardından da tüm davetliler ile Lucy’nin babasının olduğu yere geldik ve burada büyük bir grup çekimi yaptık. Kumsal çekimleri sonrası hep beraber bir sonraki durağımıza doğru yola çıktık.

Bellapais’de Gece

Düğün yemeği ve parti, Bellapais Manastırı’nın hemen yanındaki Kybele Restaurant’ta idi. Esas itibarıyla Bellapais Manastırı 13. yüzyılda gotik tarzda inşa edilmiş görkemli bir yapı. Ayrıca gece aydınlatması da muhteşem bir atmosfer yaratıyor. Restoranın bahçesi ile manastırın bahçesi iç içe geçmiş durumda. Bu sebeple adeta manastırın içinde gibiydik gece boyunca. Yemek sonrası ilk dansın ardından harika bir parti ile devam etti gece ve pasta kesimi ile de finali yaptık.

Son olarak sevgili Lucy ve Liam’a beni seçtikleri için çok teşekkür ediyorum. Sonsuz mutluluklar dilerim.