Santorini Dis Cekim Fotograflari

Sevgilli Daren ve Stephanie ile Istanbul’da yaptığımız çekimden bir hafta sonra Santorini’de yapacağımız çekim için bir araya geldik. 15 yıllık evli ve 2 çocuk sahibi Malezyalı çiftim ile Istanbul’da gerçekten harika zaman geçirmiştik. O açıdan eski dostları tekrar görmek gibi oldu ikinci buluşmamız.

Yazının devamını fotoğrafların altında bulabilirsiniz… Santorini Dis Cekim Fotograflari.

santorini dis cekim fotograflari
Santorini Pre Wedding Photo shoot greece
Volkanik Ada, Santorini

3600 yıl önceki volkanik patlama sonrası ada bugünkü şekli olan yarım hilal şekline burunuyor ve adanın ortası Ege denizine gömülüyor. Adadaki Minos uygarlığı da yok oluyor bu devasa patlama ile. Burası 3-4 milyon yıldan beri aktif bir volkan aslında, halen dumanlar tüten bölgeleri var. Bir taraftan da yıllık 2 milyon ziyaretçisi ile Yunanistan’ın en çok ziyaret edilen adalarından.

Ben Fira’da her zaman konakladığım otele yerleşmeyi tercih etmiştim. Onlar ise Oia’da kalıyorlardı. Sabah kahvaltı için kaldıkları Perivolas Hotel’e geçtim. Burası Santorini’nin en güzel manzaralı dünyaca ünlü lüks otellerinden. Müthiş bir atmosferi var gerçekten. Çekime de Stephanie’nin giydiği geleneksel Malezya kıyafetlerinden biri ile otelin havuz başında başladık. Ardından da Oia’nın dar ve müthiş mavi beyaz sokaklarında devam ettik. Ruzgar değirmenleri, Yunan kliseleri ve muhteşem Ege denizi fonumuz oldu.

Sevgili Stephanie ve Darren ile geçirdiğimiz iki güzel günü harika bir akşam yemeği ve sohbetle ile noktaladık. Tekrar görüşmek umudu ile bu güzel insanlara çocukları ile sağlık ve mutluluk dolu bir ömür diliyorum.