Balonlarin Altinda Evet Dedi

Rocky İngiltere’den bana ulaşıp kız arkadaşı Victoria’ya Kapadokya’da evlenme teklif etmek istediğini söylediğinde en az onun kadar ben de heyecanlanmıştım. Bu sefer değişik bir planlama yapmamız gerekiyordu. Hatta ben bu sefer fotoğrafçı olduğumu bile açıklamayacaktım. Video partnerim Gökhan da öyle. “Balonlarin Altinda Evet Dedi” yazısının devamını fotoğrafların altında bulabilirsiniz…

Çekim gününden nce açıkcası bir çok detay konuştuk Rocky ile. Teklif yeri, aramızdaki şifreli mesajlar, balonlar uçmazsa uygulayacağımız B planı ve daha bir çok detay. En iyisi ben o gün neler yaptık anlatmaya başlayayım.

Balon Ekibi Taklidi

Öncelikle Rocky ve Victoria kız arkadaşı ile tatile gelmiş Göreme Roma Cave Suites’de konaklayan sıradan iki turistti. Ertesi sabah sözde balon uçuşları vardı. Hava durumuna göre her şey yolundaydı. Gün doğumunda açık bir gökyüzü ve 3 knotlık ideal bir rüzgar. Gökhan ve ben çifti sabahs aat 4:25’de konakladıkları otelden sözde balon firması görevlisi olarak aldık. Victoria bizi balon firması ekibinden zannediyordu. Ben 10 dakikalık yol boyunca uçuşla ilgili bilgiler verdim ve balon alanına geldiğimizde diğer yolcuları bekleyeceğimizi söyledik. İlk tur uçuşlar başladıktan sonra bizim balon kalkacaktı. Bu arada tüm yolcuların balon fonunda ücretisz fotoğraflarını çekiyorduk diğer sözde yolcuları beklerken.

Victoira ve Rocky’nin de aynı şekilde fotoğraflarını çekmeye başladık tabiki abartmadan. Saat 5 gibi Rocky bana şifreli cümleyi söyledi. “Şu anda havada kaç balon var”. Bunun anlamı “ben hazırım teklif etmek için”. Cevap olarak “100 balon yaklaşık” dedim. Bunun anlamı ise, “anlaşıldı ben de hazırlanıyorum” idi. Ardından ben mesajı yolladım: “Ben çok acıktım, başka aç olan var mı?. Bu “ben de hazırım, teklife başla” demek idi. Cevap: “Ben de çok açım”, yani anlaşıldı başlıyorum.

Evet Dedi

Bu cümlelerden sonra, Rocky diz çöktü ve shilirli cümleleri söyledi, ardından Victoria “evet” dedi. Hemen ardından Gökhan ve ben de tebrik ederek kim olduğumuzu ve bundan sonra ne yapacağımız anlattık. Sonrasında yaklaşık 2 saat daha vadide çekim yaıp çifi yeni otellerine bıraktık ve yaklaşık 3 saatlik bir dinlenme ve kahvaltı molası verdik.

Ardından yeni otelleri Seraphim Cave’deki kendileri için güller ile süslenmiş odalarında buluştuk ve burada da kısa bir çekim yaptık. Özetle Kapadokya vadisi’nin gizli bir çok köşesinde, mağaralarda, geleneksel halı arka fonlarında çekimler yaptık yaklaşık 4 saat kadar.

Sonuç olarak yaptığımız planlar işe yaramıştı ve her şey yolunda gitti. Umarım bu harika çiftle tekrar yolumuz kesişir, belki de düünlerinde görüşürüz.